What a wonderful day. (minus huvudvärken)

skrivet den: 2009-02-27 klockan: 23:09:46 Random Kommentarer (0)
Jag känner mig smått sjuk idag faktiskt, eller egentligen har jag gjort det hela veckan
liksom känt mig febrig och sådär, och nu ikväll har jag även världens fetaste huvudvärk
migrän på G antar jag.
Blev i alla fall en sväng på stan idag, med Martin innan han började jobba. Provade jeans på Levis store men hittade inga, får leta vidare på D fall det är så att jag vill ha.
Sen tog jag ett varv på stan ensam när han börjat jobba, för att senare åka hem till Sofia där jag bjöds på mat och massa snack.
Sofia var trött på att vara hemma så vi tog bussen ut till Ingelsta och där var vi kvar tills jag tog halv sju bussen hem.

Kom hem med en ny kalender, ett par örhängen, en ring, en t-shirt och ett par mjukisbyxor. och just ja, ett nytt nagelack,
så summan av kardemumman... mycket nöjd med dagen

Nu ska jag se lite mer på the hills och sen sussa sött som tusan


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0