Amen jaa, fortfarande räkor

skrivet den: 2009-01-18 klockan: 16:34:15 Random Kommentarer (0)
Idag ska jag äntligen få njuta av att äta räkor.
Jummie. har en halvt kilo som ligger därnere och väntar på mig
visserligen är dom ju inte färska, men what ever!
mums

och innan det så ska jag fan äta kyckling
tror det här är min bästa matdag på länge

oh fy sjutton vad jag låter som värsta matfettot just nu
men det är gott, och det är faktiskt bättre än godis, och det är jag inget sugen på


Robin, Zanna och Embla har varit här idag
tur i oturen då jag hade ägt ett par skidor om dom inte kommit
men det får bli på fredag istället
Embla är nog världens roligaste unge.
Kan inte ens förklara här vad hon gör som är så roligt, något man måste se i verkligheten
Men att hon kallar farfar (min pappa) för hassan och tycker det är samma sak är ju en grej
alla namn hon försöker säga låter lite utländskt.

Men skitsamma, sötaste ungen i alla fall
och hon fyller 2 år snart
stora tjejen.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0