are u Made in Sweden

skrivet den: 2009-01-14 klockan: 21:55:52 Random Kommentarer (1)
Blev ingen praktik idag, jag vaknade vid fem av att jag hade så jävla ont i huvudet och var täppt. Har aldrig vaknat av huvudvärk förut, bara somnat. Men det är fortfarande bihålorna som spökar...
sovit länge och lyckades inte ta mig ur sängen ordentligt förens tjugo över två.
sen dess har jag legat i soffan. fyfan vad jobbigt det är när man inte känner sig pigg.

Vet inte vad som händer i morgon
sånt som märks
troligtvis absolut ingenting alls
om jag inte åker med nio bussen till stan
har nog inte pengar till det, men men.

tittar på "made in sweden", rätt bra program
men gud vad jag tycker det är pinsamt när folk "darin wailar"
så jobbigt att se på.

Kanske föresten blir att "på riktigt" försöka skärpa till mig och få igång min jävla kokbokspärm
gjorde den här gulashsoppan igår. den var faktiskt jätte god,
säkert ännu godare när jag kan känna alla smaker ordentligt


Kommentarer
Postat av: Sofie

thank you baby! <3

2009-01-14 @ 23:49:36
URL: http://sofievesterlund.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0