dagens dag

skrivet den: 2009-01-13 klockan: 23:27:20 Random Kommentarer (2)
Aaaaaaaaaj! mitt huvud är helt tryckt. känns som att vara under vatten och inte kunna tryckutjämna.
hoppas verkligen att det här går över snart! blir verkligen galen, man kan ju inte göra någonting normalt ju


Förövrigt så gjorde vi ännu ett original idag. eller, mest jag. Satt och mixade ett tag, och resultatet blev faktiskt skitcoolt. vi blev nöjda både jag och Inger. i morgon ska jag ge mig på deras hemsida, det är verkligen lätt som en plätt, när jag väl fått se på upplägget.

Nu ska jag ta mina arga bihålor och gå och dränka mig
eller i alla fall lägga mig och titta på bones.
Vi hörs

Kommentarer
Postat av: Fani

haha söt du är :) oh ja du, låter skojigt fan. ush, jobbigt att ha ont i huvvet ju. du får lägga in nån bild på vad ni styr med på praktiken tycker jag, vore kul & se lite resultat sådär (: kram banan

2009-01-14 @ 02:12:50
URL: http://glikia.blogg.se/
Postat av: Anton

Jag vill också göra massa coola saker på min praktik:O

2009-01-15 @ 19:14:01
URL: http://antonsrockblogg.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0