Drömmen om räkor

skrivet den: 2009-01-17 klockan: 17:51:57 Random Kommentarer (1)
Idag har varit en soft dag, pratat med lassarettet som tyckte jag skulle knarka ännu fler värktabletter innan jag hörde av mig igen. Så det blir väl en pling dit i morgon också antar jag.

Har städat min toalett, rensat badrumsskåpet och varit ute på promenad. Har även sett på en söt film, en dokumentär om siamesiska tvillingar och miami ink.

Nu har jag placerat mig framför datorn, vilken jag konstigt nog inte suttit vid allt för mycket idag
ska se på ett avsnitt av bones och hoppas att maten påbörjats där nere

är sugen på räkor men dom kommer inte hinna tina idag, tror jag
även om jag hämtar upp dom ur frysen.
vill äta räkor i smögen nån gång i sommar, vore toppen mysigt, och GOTT
jag älskar skaldjur, eller i alla fall räkor och kräftor, som är det enda jag smakat.



Kommentarer
Postat av: M

<3<3

2009-01-18 @ 11:27:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0