Från början till slut

skrivet den: 2009-01-12 klockan: 21:53:16 Random Kommentarer (3)
Bra dag på praktiken idag, även fast det kändes som att huvudet skulle sprängas ett tag. Förkylningen verkar jävlas med vänster bihåla idag, värker verkligen like hell.
Var bara jag och Inger idag, vi har gjort ett original. alltså ett tröjtryck från grunden. tog i stort sett hela dagen, och endå så blev vi inte helt nöjda, så i morgon blir det finslipning, lång lunchrast och sedan tror jag det var dags för ett nytt original. det är faktiskt roligt. försöker lära mig så mycket som möjligt så jag ska ha nått att komma med när jag extrajobbar senare sen.
Hoppas verkligen det blir så med, och inte bara är snack. skönt att kunna veta att man iallafall har någonting litet när skolan slutar.
Fyfan för att bli arbetslös, bara för att man är klar med skolan.
Skulle vilja ha ett arbete redan så man slipper känna sig orolig inför vad som komma skall.

Kände bara för en snabb uppdatering idag
Ska se på gossip girl och slutet på wallander tror jag

PussPuss

Kommentarer
Postat av: Fani

jaa, kärlek till smörgåstårta :D vart är det du praoar nånstans om man får fråga? :) låter rätt kul iaf ju. puss

2009-01-13 @ 00:19:49
URL: http://glikia.blogg.se/
Postat av: sandra

fy det lät inte kul :(

dumma sjukdomar! Krya på dig du med :)

2009-01-13 @ 12:30:01
URL: http://sandraaw.blogspot.com
Postat av: Anonym

VI MÅSTE PRATA! JAG TROR EN SAK! OM JAG TROR DET SÅ GRATTIS!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

2009-01-13 @ 23:10:42
URL: http://sofievesterlund.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0