Huvudvärk vs Matilda 5-0

skrivet den: 2009-01-15 klockan: 18:41:52 Random Kommentarer (1)
Oh så härligt, mår mycket bättre idag
- Trodde jag ja.
Vaknade i morse, satte mig upp och det kändes för ovanlighetens skull inte som om någon mötte mig med en stekpanna i huvudet. Jippie, kanske klarar av att göra någonting idag, pappa var ju trots allt framme och klagade och sa "Julgrejer Matilda, det är ju faktiskt midsommar snart" (jaa, han blickar långt fram den där pappan)
Så jag gick upp och tog ner min julängel och bar ner min supersnygga adventsljusstake. gjorde i ordning en macka och te och la mig i soffan för att titta på en film. "if only" som jag köpte för jätte länge sen men som jag bara somnar ifrån jämt. så den har jag sett idag, och helt inne i filmen har jag väl helt enkelt missat att huvudvärken kommit smygande tillbaka. Den har ju funnits i baktankarna hela dagen, alltså irriterande men inte olidlig. Och nu så här på kvällskvisten känner den för att komma tillbaka helt och hållet.
Så grattis huvudvärk, du har nu orkat med att kroniskt bo i mitt huvud i fem dagar. helt otroligt.
och på köpet så har jag hosta också. så jag får hålla händerna hårt omkring huvudet varje gång jag hostar ( jag är allvarligt talat rädd att det ska lossna annars)

Nu ska jag dricka en till kopp te och titta på tv
hoppas det är något man kan titta på
åker med nio bussen till Murren, så vi hörs i morgon kväll
<3





Kommentarer
Postat av: Anton

Du har nog smittat mig:(

2009-01-15 @ 19:12:10
URL: http://antonsrockblogg.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0