Kråkan satt på tallegren

skrivet den: 2009-01-08 klockan: 22:28:20 Random Kommentarer (2)
fem koppar te, tre Wallanderfilmer och sjuttioelva clementiner senare, ligger jag, Kråkan Matilda, på samma ställe som jag vaknade på för 11 timmar sedan. Jag har inte så mycket som rört på kuddarna, jag brydde mig aldrig om att bädda innan, så jag hade bara att krypa ner i sängen.
Nu har jag kurerat mig för senkvällen med tre clementiner, en wallander film och det största vattenglaset jag kunde hitta.

Jag hade kunnat lägga ut en dagens outfit för att göra det här inlägget lite mer färgglatt. Bra idé tänkte jag, tills jag såg mig själv i spegeln. Den enda färgen jag har, är det röda som dykt upp vid min näsa. Annars är hela jag grå. Även fast jag hela dagen såsat omkring i blårutiga pyamasbyxor i flanell och min gröna adidaströja. Så jag besparar er en nytagen bild, idag också, och bjuder, igen, på en bild från Egypten... så kan vi ju allihop sitta och låtsas att det är jag, just nu.


Härligt Härligt
Men Farligt Farligt
(jaa, jag är rädd för öppet vatten)

Kommentarer
Postat av: sandra

låter lite som min dag, bortsätt från att jag har hunit duscha och bytt sänglakan med! men annars har jag legat i sängläge hela dagen, jäkla sjukdomar!

2009-01-08 @ 22:52:25
URL: http://sandraaw.blogspot.com
Postat av: Fani

ja, härligt var ordet! xD vill se mer bilder från egypten hörre du :) puss

2009-01-11 @ 14:16:56
URL: http://glikia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0