Nytränad

skrivet den: 2009-01-05 klockan: 18:51:11 Random Kommentarer (0)
Då var man nytränad då...
... och tyvärr så tror jag inte det var den bästa idéen, för nu är jag sjukt hängig, inte "wow, jag har tränat-hängig" utan mer "varför tränar du när du är yr, dummer". Mår alltså lite småilla (jävla skit, jag som fick så god mat), får ont i mellangärdet när jag äter och dricker (ingen smärta när man bara sväljer saliv) och så känner jag mig allmänt matt och är hostig.
Men det är bara att ligga ett tag och hoppas det blir bättre, jag ska ju faktiskt in till stan med mamma i morgon.

Så nu ska jag se på Billy Elliot och vänta på att mamma kommer hit med te
(föresten så försökte jag ändra teckensnittet i inläggen förut, men det krånglar tydligen, rejält)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0