Uggs och Mcleods

skrivet den: 2009-01-06 klockan: 17:49:06 Random Kommentarer (1)
Dagen till ära är jag sjuk. Men det hindrade inte mig från att åka in till Maxi med mamma. Kom hem med ett par uggs (ett par som fan sitter på fötterna, svårt att hitta), sen orkade jag inte leta efter mera saker, ville trots allt bara hem och lägga mig. Sagt och gjort. sen vi kom hem har vi legat bänkade framför TVn och tittat på Mcleods. Stackars mamma trodde vi va inne på våran sista säsong, men jag lättade upp stämningen med att säga. "haha, vi har ju hela tredje säsongen också" då blev allt muntert igen och vi fortsatte dricka te och kaffe och vräka i oss clementiner, dom vi har nu är underbara. jätte söta i smaken. Mums.

Nu ska jag se på ett avsnitt av "Secret life of the american teenager", den serien gick som reklam på TV när vi va i USA, så när jag kom hem var jag tvungen att ladda ner den, jätte mysig serie... Lite patetisk ibland, men som den sanna serienörden jag är, väljer jag att se bortom det och njuta.






















Kommentarer
Postat av: Johanna och Stina

Krya på dej!

2009-01-06 @ 18:49:36
URL: http://minisdagbok.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0