Om Matilda

skrivet den: 2009-01-04 klockan: 20:55:58 Random Kommentarer (2)

Har ni kommit så här långt, så har ni först hittat min blogg, och sedan tryckt på "Vem är Matilda". Men jag hoppas ni är med så långt.
Jag heter i alla fall Fanny Matilda Elisabeth Carlsson. Varken mer eller mindre än det.
Jag bor i Finspång, alltid gjort, kommer absolut inte alltid att göra.
Jag tar studenten den 11 Juni, och jag har hört att det kommer regna. Efter studenten ska jag vara ledig i en vecka innan jag börjar på en intensivkurs och förhoppningsvis skaffar mig ett körkort.
Just nu känner jag att jag inte är så intresserad av ett körkort, har inte direkt någonstans att åka i varje fall, men vafan. det är bra att ha.
Jag skulle vilja ha ett jobb, helst skulle jag vilja komma tillbaka till min gamla praktikplats "skyltpoolen" för jag gillar att hålla på med saker som de gör där. men vafan, jobb som jobb, man kan ju ändå inte stanna på samma hela livet.

Nu vet ni lite om mig.
Är det så att ni undrar någonting mer, så var inte rädda att lämna en kommentar

Föresten, jag ska gifta mig med Ryan Sheckler

Kommentarer
Postat av: Martin Murren Marren Ring

jag är tsm med dej!

2009-01-08 @ 00:50:56
URL: http://fannymatildaelisabeth.blogg.se/
Postat av: Martin Murren Marren Ring

mm


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0