Välkommen till Vardagen

skrivet den: 2009-01-19 klockan: 10:51:34 Random Kommentarer (2)

Skola
Hallelujah äntligen vet jag att jag lever igen
har aldrig varit med om en sådan underbar stund
som att komma in i denna likgiltliga lokal
och veta att man sitter här
helt i onödan
för visst är det ingen mening
att sitta här, på en obekväm stol och läsa recept och läsa bloggar
och så spelar man ett och annat online spel ibland
för det är faktiskt så det ser ut här
varenda dag, man kommer ingenvart
och man lär sig fan ingenting
ingenting alls
men den 11 juni stänger jag skoldörrarna
Föralltid ♥


Kommentarer
Postat av: Fani

ush, håller verkligen med om att allt i skolan theese days känns så jävla onödigt..förutom skolmaten! :D haha. ne men inget känns intressant eller roligt liksom, det är synd. men psykologin ser jag fram emot, då blir det förhoppningsvis andra bullar 8) hoppas du haft en bra helg. puss

2009-01-19 @ 15:52:26
URL: http://glikia.blogg.se/
Postat av: Anton

Inget vidareplugg alltså?;)

2009-01-19 @ 18:24:54
URL: http://antonsrockblogg.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0