wallander maraton

skrivet den: 2009-01-08 klockan: 15:06:38 Random Kommentarer (0)
Blev att stanna hemma idag, inte för att jag valde själv. Men hemma är jag.
Ligger nedbäddad i soffan och tittar på dagens andra Wallanderfilm. Först var det "Den svaga punkten" och nu blev det "mörkret". synd bara att jag inte inser att jag sett dom förens dom är nedladdade och klara. Men Men. dom är ju bra, jag är rastlös, så det spelar ingen större roll.
Jag gillar dock bara Wallander filmerna där Krister Henriksson spelar Kurt. säkert bara för att jag gillar Ola Rapace och Johanna Sällström (R.I.P)
Nu har jag uppdaterat bloggen, var tvungen att göra det kände jag. så nu blir det fortsatt filmtittande, hostande, snörvlande och clementin ätande.
Ha en bra dag allesammans




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0