Aj mina leder!

skrivet den: 2009-07-29 klockan: 01:06:46 Random Kommentarer (0)
Idag fick jag hem min finfina bil :)
nytt batteri, nybesiktigad utan anmärkning, och nästa fredag åker den in på recond så den blir ännu blankare och finare
sen tror jag vi skulle byta till finare fälgar, och jag tror jag och Ida ska åka till biltema i helgen så jag kan köpa nya bilmattor, dom här är typ blekta.
Så förut, så åkte vi nercabbat, det var svinkallt och nu har jag ont i lederna
och så är jag hungrig!

Och i morgon, så ska jag på möte på arbetsförmedlingen, sen hämtar nog mamma upp mig
så åker vi till stan, så ska hon klippa sig.
jag ska shoppa lite målarfärg och grejer till min toalett. Äntligen!

som sagt, jag är hungrig
borde kanske gå ner och hitta nått att stoppa i magen.
ska tvinga mamma att vi ska laga ett recept på tikka masala som ser asgott ut
måste posta en bild så ni blir riktigt suktade
äsch, det funkade inte
men ändå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0