Det blir ju ofta bra i slutändan.

skrivet den: 2009-07-12 klockan: 19:30:15 Random Kommentarer (0)
Helgen blev mycket bättre än jag räknat med
I fredags lånade jag och Ida bilen och åkte hem till Sandra
vi spelade uno i hundra år och vid tolv åkte vi hem igen.

I lördags vaknade jag och höll på att deppa ihjäl mig
spöregn - igen... fyfan
mamma och pappa skulle till mantorp, så jag följde med dit
bara upp ur sängen, på med kläder och åka
kom hem vid fyra, sen halvsov jag ett tag och åkte med Sandra hem till henne
vi drack kaffe och hon gjorde sig i ordning, sen åkte vi till Lien
var rätt segt, drack lite öl, var uppe hos Jesper ett varv till och med.
sen gick vi hem till Ida och så kom Robin och Björn och sov i husvagnen med oss
Fast, jag vet inte om jag sovit så jätte mycket, för jag är astrött nu

tittar på nån halvkass film från hårdisken
och har lite ångest över att jag ska till tandläkaren i morgon.

På onsdag ska jag i alla fall klippa mig
(sen är det bara skaffa ett jobb)
och så tänkte jag träffa Danni ett tag också
var sjukt länge sen och jag har jätte mycket att berätta
<3




You' Restattliches


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0