Ett depp-inlägg ni gärna kan få skippa

skrivet den: 2009-07-11 klockan: 00:50:32 Random Kommentarer (0)
Vad hände med världens gladaste Matilda?
Jag vet varken om jag kan skylla på vädret, eller pms
men upp som en sol - ner som en pannkaka
det är verkligen så
och ingenting blir som man tänkt sig
jag börjar bli trött på min vardag
trött på att vi inte får matpengar förns augusti
jag vill ha ett jobb och jag vill vara någolunda sysselsatt
jag vill kunna finansiera en bil - Min bil
och jag längtar något otrolig efter mys
bara en värmande kram skulle muntra upp mig något enormt.
men vem som helst duger inte.
Jag vill kämpa på, strida för mina önskemål
men det är så svårt.

Nu ska jag sova
i morgon är det rock och räkafton i Lien
jag hade räknat med umgänge
men Ida jobbar till 9
och jag hoppas Sandra kommer hit
men, varför, varför kommer inte resten?

och på köpet, så har jag ont i huvudet och måste klippa mig
har haft håret konstant uppsatt i tre veckor nu
inte snyggt med mina jävla apöron!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0