Wake up and let me come along!

skrivet den: 2009-07-17 klockan: 20:17:14 Random Kommentarer (0)
Just nu är campingen sådär barnsligt inramad
en riktig camping idyll
Fredagstipspromenad, en öldrickande rocker som spelar hög musik som ekar över hela stället.
Träskosteg hörs i gruset, man hör skratt och känner lukten av grillar.
Det finns några få moln på himlen - men det stör ingen
Så... VAD gör jag då?
I detta lyckliga samhälle av caravaner.
Jo, det ska jag berätta
jag ligger i en säng, funderar på om jag ska orka duscha
eller är det verkligen värt de där 5 kronorna för lika många minuter
om det ändå inte händer ett skit ikväll.
Eller ska jag duscha i alla fall, och dra med Ida på en Roadtrip
(precis samma varv som vi kört dom senaste veckorna)

Jag har långtråkigt, känner för att dricka öl, röka och vara social.
Tjällmo... Vart håller ni hus
och varför är ni så sega?



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0