I morgon smäller det...

skrivet den: 2009-06-10 klockan: 13:12:35 Random Kommentarer (0)
den senaste veckan har gått ut på alkohol, dans och hög musik
utgång i stort sett varenda dag.
finns nog ingen Norrköpingsstudent som inte har ont i halsen just nu
Men i morgon, då är det själva utspringet, och det ska regna
är inte det uuuunderbart eller?
nae va, inte riktigt.

jag orkar inte uppdatera så mkt idag heller
alla dagar har liksom sett precis likadana ut.
stressat till bussen, segat hos Danni, förfestat och utgång.
har inte heller några bilder, får be Fani skicka sen när det är över ;D

Nu ska jag ner och se om jag hittar någonting ätbart
och en stor kopp te på det.

men vi hörs, och nästa gång.
då har jag tagit studenten
Fy FAN vad jag är bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0