Intensivkurs och HEJ, jag mår illa

skrivet den: 2009-06-22 klockan: 21:46:57 Random Kommentarer (2)
Idag började jag min intensivkurs som ska vara i två veckor
Gick upp kvart i sju, försökte få i mig lite knäckebröd, drack en magyoghurt och borstade tänderna
sen stod jag och kväljde några minuter och förbannade mig själv för att jag mår illa
det har fortsatt hela jävla dagen. Drick inte för fort, ta inte för stora tuggor mat, och tänk inte efter på hur magen mår
Jag har kört två körlektioner och haft en teorilektion
Vi körde andra lektionen i par.
Det ska nog gå bra, hoppas bara att jag mår bättre i morgon för jag har inte tid att bli sjuk just nu
fick dock höra att det troligtvis inte finns uppkörningstider förens september
och då är ju egentligen hela min fantasi om pappas pickup bortblåst
för vem vill åka på roadtrip för två i september
Aja, jag är ju i alla fall på G med körkortet nu
(bättre sent än aldrig)
Idag har jag lärt mig att komma igång snabbt när jag stått stilla
starta i backe och växla ner
I morgon tror jag vi skulle lära oss att backa

Det ska nog gå bra det här
mohaha
jag börjar i alla fall kvart över tio i morgon med teori
så jag behöver inte gå upp jätte tidigt i morgon



Kommentarer
Postat av: Felice

LYCKA TILL =D =D

2009-06-22 @ 23:22:50
URL: http://felicecarool.blogg.se/
Postat av: Daniella

Duktigt ! =D Snart är kursen slut och då ska vi hitta på massa roligheter. Hörs säkert senare ! =D PussPuss

2009-06-23 @ 12:41:36
URL: http://evadaniella.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0