Matilda
skrivet den: 2009-06-16 klockan: 17:02:51 Random Kommentarer (1)
Jag har varit hos tandläkaren
hade glömt hur mycket jag hatar att vara där
när jag satt i väntrummet riktigt såg man hur hjärtat slog fort på mig
sen när jag låg där i den jävla stolen, så blev jag helt varm
fan, jag gillar inte tandläkare.
jag hade inga hål, två påbörjade men ingenting som dom skulle göra någonting åt
men jag fick en ny tid endå, för jag har tydligen tandsten
låter inte det vidrigt eller? vet fan inte ens vad det är, men bort skulle det i alla fall
så den 13 juli klockan 13:00 är det jag som lägger mig i stolen igen.
Och i fyrtio jäkla minuter, det såg jag att det stod på tidkortet i alla fall
ligga där och gapa i fyrtio minuter.. bläääääääää



Föresten, jag säger som Paula som tatuerade mig
att tandläkare måste ju ha nån skev läggning
kan inte finnas en normal människa som gillar att gräva i truten på andra människor


Kommentarer
Postat av: Fani

fan vilket sammanträffande, skulle egentligen också till tandläkarn idag men jag sket it (A) nee fattar inte varför man vill arbeta med sånt alltså, it's pretty wierd. samma sak med gynekologer. puss!

2009-06-16 @ 22:50:32
URL: http://glikia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0