Minns du gamla golden hill där du slogs med Buffalo Bill

skrivet den: 2009-06-25 klockan: 15:34:33 Random Kommentarer (1)
Alltså, världens finaste väder ute
just nu ligger jag nedbäddad i sänge
inget skämt, täcke och fullt påklädd
Nej, jag är inte sjuk
är hemma på lunch och har inte orkat bädda
så jag bäddade ner mig själv, får väl ta och lirka mig ut när jag ska iväg.
Ska köra tjugo över fyra
i morgon kör jag åtta - teori 10 och lektion vid två
så jag slutar tre i morgon och då ska jag köra till Lien

Vi ska även boka Körprov i morgon
Sug på den ni!
Men, blir i September somsagt




Här har vi en liten del av min midsommarkrans
Så jäkla söt den var, fick inget bättre kort på den
för den vissna jäävligt fort

Kommentarer
Postat av: Daniella

När du får körkort tar vi raggarrundan ! ;D haha . Hoppas du får kul i helgen , men det får du säkert ! =) Snart är kursen slut och då kan vi fika i det gröna ! =D Pussar

2009-06-26 @ 14:15:33
URL: http://evadaniella.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0