Sunny California - släng dig i väggen. Det är varmt här också

skrivet den: 2009-06-28 klockan: 11:39:48 Random Kommentarer (0)
Igår var jag på stadskörning+motorväg.
det gick faktiskt bra och jag klarade till och med att köra fort
för fort :)
Fick även mina tider för uppkörning och skrivning
så det känns skönt att veta att man har ett mål
jätte långt borta

Igår åke jag och Ida till Tjällmo när hon slutat jobba
träffade Lisa och hon följde med tillbaka till Lien,
hon fick dock sitta inne i bagaget eftersom bilen bara har två säten
men hon verkade inte lida för det, för när vi skulle tillbaka stoppade vi in en brassestol.
Så åkte vi runt i Tjällmo ett tag, massa konstiga vägar
och sen hem och sov rätt tidigt
(vi behöver inte nämna att vi backade in i skolväggen)

Nu håller jag på att smälta
så jag måste ha luft


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0