Today It ain't raining

skrivet den: 2009-06-18 klockan: 01:19:53 Random Kommentarer (0)
Idag har varit en jätte skön dag.
åkte in till Danni med tolv bussen, där hittade jag även Disa.
vi drack massa kaffe och satt på balkongen i ett par timmar
höll på att svettas ihjäl lite då och då, men så fort man tog av sig gick solen i moln
eller, för Dannis del så visslade killarna nere på gården.
Efter ett tag kom Felicia också.
och senare gick ner till stan.
åt toast och drack te på Coffee house
Helt plötsligt var klockan halv sju
vi gick till kicks, jag köpte puder och sen åkte vi.
Felicia åkte hem, och jag och Danni hem till Danni
så gick vi förbi Fani och hämtade ett par jeans som Danni glömt där
och så gick vi och satte oss i folkparken ett tag.
fast där var det inget vidare roligt, och lite kallt
så vi skildes åt och jag åkte hem




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0