Bra dag

skrivet den: 2009-03-12 klockan: 20:39:46 Random Kommentarer (2)
Idag har jag haft en väldigt bra dag på praktiken
har fått göra massa saker som jag inte fått göra förut
gjorde ett helt tryckarbete till Faiks konståkning och tygkassar till deras Villervalla kvällar
funderar på att be om att få vara med typ nästa kväll eller något
fick även ta hand om kassan ett tag, jag gillar kassan verkligen.

Imorgon blir det kort dag i skolan och sen så blir det Örebroooo
längtat hela veckan, träffa KusinVitamin för första gången på aslänge
eller, vi har ju träffats, men det är inte samma sak.
nu ska vi umgås hela helgen och det är härligt!

Nu ska jag äta en skorpa, titta på "Stockholm-Arlanda"

Uppdatering under skrivning:
JAG ÄR LEDIG I MORGON!!!
för morgondagen var visst till för de som inte redovisat ett arbete i tid
och jag är bra, så jag har gjort det.
Underbart!
Då blir det skins hela natten!
och så firar jag med en bild på Sheckler
hottie! :D




Kommentarer
Postat av: Fani

kommer ihåg när jag praoade på gallerix för längesen, då fick jag också stå i kassan. det är roligt ju :D skönt att va ledig & klar med det man ska då, kan jag tänka mej. själv gick jag till skolan för att redovisa med disa, som oturligt nog var hemma och var sjuk. så jag gick hem igen, möh x( typiskt elr vad? puss

2009-03-13 @ 09:31:32
URL: http://glikia.blogg.se/
Postat av: Johanna

När var den där kvällen?? Vi ville ju komma =)

2009-03-13 @ 16:32:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0