För att satsa det sista på mirakel

skrivet den: 2009-03-19 klockan: 22:19:13 Random Kommentarer (2)
Så, idag var det praktik, som varje torsdag
och jag har skrattat så jag tror magen snart spricker
eller aa, ni fattar, jag har skrattat mycket
och druckit kaffe, fotat och skrattat ännu mera, åt bilderna som numera finns på reklam i trycks hemsida under "Om oss"
har nog aldrig sett en så ful bild, på mig själv, för jepp, jag är med på hemsidan. huhu

fick ett mejl förut om att min klänning har skickats nu
underbart :D
hoppas jag kan ha den

i morgon är det fredag, halvdag i skolan, funderar på att vara jävligt kreativ hemma
händig och sådär, men blir nog inte såva.
I alla fall, nu ska jag nog måla min naglar och försöka plocka fram nått att ha på mig i morgon
för tro mig vänner, det är smart att göra det dagen innan = längre snoooze :D

ByeBye




Kommentarer
Postat av: Fani

i know :D i just love thoose! har tänkt köpa en sån länge och nu när jag hitta en rosa med körsbär var det ju liksom självklart att jag skulle ha den 8) söt bild :) själv skolkar jag imorrn (A) tänkte jobba hemma, har ändå kommit en bit på vägen, så what the heck. puss

2009-03-19 @ 22:24:51
URL: http://glikia.blogg.se/
Postat av: Johanna

Du är så duktig!!! Måndag blir det body och t-shirt shopping så får du trycka!!

Har en hemlis fråga till dej med.. messar nån dag! Kramar Johanna osså stina

2009-03-19 @ 22:29:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0