Grattis världen, ett officiellt pucko

skrivet den: 2009-03-24 klockan: 18:46:56 Random Kommentarer (1)
Idag åkte jag och pappa in till stan lite efter 10 för att jag skulle lämna in min dator för att den skulle få nytt moderkort
blev chockad när Christian sa att jag kunde hämta den 40 minuter senare.
Så, jag och pappa va på citycross och på Leon's och åt, för att fördriva dessa 40 minuter.
när en timme hade gått åkte vi tillbaka till skolan
och det visade sig att Christian inte ens hade börjat med min dator
hur sjukt är inte det då?
så, dom lovade att komma till våran skola i morgon och byta moderkort åt mig
tycker jag är det minsta dom kan göra..
hans kommentar var "jag trodde inte du skulle komma tillbaka så snabbt"

Jag tog föresten en ny laddare, och nu funkar laddningen som det ska
men ett nytt moderkort kan väl endå inte skada
hihi..




Kommentarer
Postat av: Anton

HAHA, de är sämst:D

2009-03-24 @ 21:16:42
URL: http://antonsrockblogg.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0