Skins or die

skrivet den: 2009-03-17 klockan: 23:21:45 Random Kommentarer (1)
i morse när jag vaknade vid åtta och var jätte täppt i näsan och mådde allmänt dåligt
så bestämde jag mig för en riktigt slapp dag, med Te och Om en pojke, nerbäddad i soffan
när jag vaknade tre timmar senare, för att börja dagen, så var det som bortblåst
fast, endå inte.
för idag har det inte blivit något om en pojke, det började med disk, te och ett avsnitt av skins
vilket följdes av ett halv one tree hill och dammsugning och dammtorkning. följt av ännu mera te,
resten av one tree hill och ett avsnitt av the secret life of the american teenager. och ännu mera skins.
och sen, helt plötsligt, så var dagen slut, jag hamnade i sängen med en film, Wah-Wah, som jag slängde bort och ersatte med... Skins.
Så, Skins duger fortfarande, men fan, dom gamla karaktärerna är fortfarande bäst
så jag längtar tills boxen är här, då ska jag sova med den vid min sida i sängen
jag lovar


Kommentarer
Postat av: Anonym

Gumman, fisk är nyttigt. ;D haha

tänkte att vi kanske kan göra ngt idag efter jag i A har damsugit bilen ?=) se en film, eller ut och gå eller ngt, hehe love <3

2009-03-18 @ 10:06:59
URL: http://elinmaria0.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0