strul, strul och tristess

skrivet den: 2009-03-10 klockan: 21:00:56 Random Kommentarer (0)
Skins var bland det sjukaste jag sett
och jag har ännu inte kunnat avgöra om den är bra, eller totalt värdelös
så det fick bli några avsnitt till i Utorrent, och sålänge...
Andra Avenyn och The secret life of the american teenager

Internet har varit dåligt idag.
Fast, egentligen är det Telias bredband som strulat
men nu funkar det igen, en timme innan utsatt tid
och ändå så känner jag mig rastlös
och jag vill inte ha körlektion i morgon.
vad ska jag med körkort till?


fast, vore det så att jag står ut tills körkortet är klart
så skulle jag inte tacka nej till den här bilen


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0