Vad är det för jävla arbete?

skrivet den: 2009-03-28 klockan: 15:21:52 Random Kommentarer (1)
Jag är väldigt off från datorer den här helgen
inte för att vill - utan för att jag inte har så mycket till val
fick tillbaka min dator igår vid tre med orden "vi har inte testat om den funkar"
nehe tänkte jag, bäst jag provar då¨
trycker igång, "yes den funkar", eller inte
för skärmen förblev svart, även fast datorn var på
så efter en jävla massa obesvarade telefonsamtal fick jag tag i Christian
som lovade att komma och titta på den på måndag morgon
tror ni det hålls?
jag är inte så säker
Vad är det för jävla arbete att få betalt för?

Kommentarer
Postat av: Anton

1. Skönt arbete

2. Det kan dock inte vara så kul att alla är arga på en :Å

2009-03-29 @ 21:53:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0