where we belong

skrivet den: 2009-03-11 klockan: 20:19:39 Random Kommentarer (1)
körlektion och skola idag
skolan var, skrattframkallande.
körlektionen var, inte lika rolig
men jag fick köra "självständigt", och jag var inte ett dugg pepp.

Åker snart till KusinVitamin
god mat, musikal, massa prat och planeringsarbete


Tror jag saknar mig pojke lite också. känns konstigt


idag var jag även på Netto, köpte inget godis, men skagenröra
jummie på det, huhu
jag har börjat tycka att godis är sisodär inte jätte gott
men Maaaaat
me love


Kommentarer
Postat av: Fani

håller med om att mat är godare än godis fan. alltså godis blir så tjatigt och sliskigt och sött efter ett tag. jag är mer för det där salta i maten liksom 8) puss

2009-03-11 @ 21:19:24
URL: http://glikia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0