Where'd you go, Tony Stonem

skrivet den: 2009-03-16 klockan: 20:16:17 Random Kommentarer (2)
fick nyligen en anonym kommentar om skins

Anonym om Min helg:
Vänta bara tills säsong 3, de nya skådisarna är SÅ mycket bättre och galnare!:)

Det både glädjer mig och gör mig ledsen, för, jag hade valt att bojkotta säsong 3 bara för att det är nya skådisar, nya karaktärer, ingen michelle, ingen Tony och ingen Sid, Bara Effie m.fl
men, jag tror det är värt en chans, även fast the cocky sweetheart Tony Stonem är ur världen...


Kommentarer
Postat av: Anonym

jag tänkte precis likadant, men blev helt såld efter ett avsnitt. måste nog vara luke pasqualinos fel, han spelar freddie. du får inte missa!!

2009-03-17 @ 19:07:11
Postat av: fia

Nu har jag ytterligare en bloggtävling hos mig, Det är jättelätt att medverka i tävlingen, välkommen att delta!

www.metrobloggen.se/FiaOfSweden

2009-03-19 @ 15:01:13
URL: http://www.metrobloggen.se/FiaOfSweden

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0