I'm a Festis

skrivet den: 2009-05-05 klockan: 21:19:48 Random Kommentarer (1)
Sitter i soffan med daton i knät och tittar på Desperate Housewife.
Har varit i stan med Sofia idag, vi åt jätte goda mackor på Sandy's och gick omrking och köpte massa onödiga grejer
precis som man alltid gör när man är på stan länge.
Innan jag åkte hem tog vi en fika på kupolen.
Daimbiskvier som var lite under förväntan,
mina som jag bakade en gång var mycket godare, helt klart.

Väl hemma provade jag mitt linne jag köpte
som var stort som tusan men jag tror jag är kär i det
It's a keeper.
sen åkte jag och Mamma till Netto och Lidl
kom ifrån Lidl med 6 flaskor festis, så nu har jag sju
Börjar tro att jag är beroende av att ha dom i kylskåpet
Gott Gott



Färdigbloggat



Kommentarer
Postat av: Fani

haha jag vet, men nu blev det ju lite ändrade planer förstås ;p festis är gott 8) vad är den vita för smak? :O puss

2009-05-07 @ 14:57:43
URL: http://glikia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0