27/11-09 Det går bra nu kompis

skrivet den: 2009-11-27 klockan: 14:40:07 Random Kommentarer (2)
För JAG, Fanny Matilda Elisabeth har blivit utskriven ifrån Communicare
Ska dit sista gången på måndag, för att fylla i en enkät.
Efter det blir jag inskriven i Jobbgarantin, HEJDÅ Soc!
Jag har sökt massa jobb, och på tisdag är jag med på adecco, visserligen är jag på G till Egypten då
men det spelar ingen roll, det går framåt nu.
Känns som nånting lättat ifrån mitt hjärta
Jag är glad, överlycklig

Hejdå Communicare
Tack för allt!

Kommentarer
Postat av: Maria

Ja hejdå liksom. :(

2009-11-28 @ 12:19:04
URL: http://mariakostekivi.blogg.se/
Postat av: Elin Olofsson

höhö, adecco äger, ;) tråkigt att vi inte är samma bara. =( du får hade super duper duper bra i utlandet ! hälsa dina egeyptiska lovers ifrån mig ;) / Elin

2009-11-29 @ 14:52:32
URL: http://elinmaria0.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0