29/11-09

skrivet den: 2009-11-29 klockan: 23:35:51 Random Kommentarer (2)
Bästa Barcelona vann matchen med 1-0
så himla glädje framkallande
Jag hade jävligt gärna vilja sett mig sett mig själv när Zlatan sulade in målet
Flög upp i sängen och fick fram något kvävt glädjetjut

Inatt har jag sovit på Ullis madrass
börjar nästan kännas lite småvanligt
Dock vare första gången jag gjorde det nykter inatt
och ändå va den bekväm
Otroligt!

Inatt har vi förutom sovit busat omkring i skogen
jag har fastnat i en taggbuske och
Geggat ner mina skor
Vi har gömt oss i bilen i ren adrenalinpanik
Ja, man kan ha roligt i Tjällmo
Det kan man, jag gillart
och nu missar jag två helgen
kärlek till nyår, jag längtar


Ska föresten lägga in snyggaste bilden på dildoträdet som står vid skolan

Äsch, det syntes ju inte sådär megabra kanske
men orkar inte leta fram kamerasladden
Fantasi mina vänner, fantasi


Kommentarer
Postat av: Maria

Hohohaha man ser ju klart och tydligt. :')

2009-11-30 @ 14:13:46
URL: http://mariakostekivi.blogg.se/
Postat av: Ullis såklart

men va faan ! nu kanske nån snor modellen ! Matilda ditt efterblivna rikspucko!

2009-12-01 @ 00:12:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0