30/11-09

skrivet den: 2009-11-30 klockan: 22:00:25 Random Kommentarer (1)
Halv tre åker jag mot Stockholm
Vidare mot Arlanda, skuttar in i ett flygplan som ska skjutsa mig till Egypten
kommer hem om två veckor
dvs den 15 december, vilken tid vetifan
men då är jag iaf hemma

Ska se om jag får tag i nån dator under tiden
hörde en fågel viska att det finns internetcafé


Kommer saknar er mina vänner

och hur otroligt är det att jag redan saknar mina normala helger
krävs mkt öl och sol för att klara det här tror jag
och vattenpipa!

Sönderbombat hotell 2005


Uppbyggt igen

Kommentarer
Postat av: Ullis såklart

Kände mig i enormt behov av bildbeskrivningen "uppbyggt igen" XD XD

2009-12-01 @ 00:10:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0