5/11-09

skrivet den: 2009-11-05 klockan: 23:30:57 Random Kommentarer (2)
Jag är trött.. funderar på att stänga ner msn, se på film och somna
Även fast klockan bara är halv tolv, och jag inte behöver vakna tidigt i morgon
Jag börjar känna mig pensionerad, även fast jag aldrig har jobbat
som en gammal tant, även fast jag inte ens har fyllt tjugo än.
Men det känns faktiskt rätt skönt
jag ska sluta klaga, det är bara tråkigt att lyssna på

Idag har jag inte rökt en endaste cigarett
Jag har varit på träning och känt mig duktigt
är det någonting jag saknar nu, så är det pengar
har en hel lista på saker jag "behöver"
och så skulle jag kanske vilja ha nån fin pojke att pussa på

Ja, klockan är som sagt halv tolv
den 5 november 2009
Kom ihåg det nu, för det här kan komma som en chock
och ni kan glömma både tid och rum
Jag, Fanny Matilda Elisabeth, är sugen på utgång!
har inte pallat med det i Norrköping sen studentveckan
men jag är bäst, så varför inte?
Eller, varför inte Motala
och så pass nykter att jag vet vad jag gör
det vore finfint

Kommentarer
Postat av: Maria

Den chocken var mer än jag klarade av! :O

2009-11-05 @ 23:40:55
URL: http://mariakostekivi.blogg.se/
Postat av: Anonym

Tack gumman för kommentaren:)

men har inte haft mycket tid i veckan, nästa ? =)

<3

2009-11-06 @ 00:02:08
URL: http://elinmaria0.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0