11/10-09

skrivet den: 2009-10-11 klockan: 12:04:22 Random Kommentarer (1)
Jag håller på att renovera Marias lägenhet
därför jag inte skrivit på länge
har inte riktigt tid

igår började vi iallafall med tapeterna
det kommer blir snyggt som fan.

Åkte till Tjällmo en runda igår
Tobias fick sin bil bogserad av Robin så vi fick åka assakta bakom
och vid varje omkörningstillfälle åkte de ut i mitten av vägen för att jävlas
det är vad jag kallar vänligt.
Kollade på filmsnuttar hos Tobias
sen åkte vi till Norrköping, jag skulle ha kört med somnade stenhårt i baksätet
vaknade sen i Norrköping
Tack Ida :)


Ne, nu ska jag, snart, dra mig upp ur sängen
apa vad jag är trött






Hard Work Work

Kommentarer
Postat av: felice

sv: Nemen, åh tack så mkt :)

Hoppas du funderar på att ta pärlan till stan snart för en höstfika =D !

2009-10-14 @ 10:21:30
URL: http://feliciacarola.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0