16/10-09

skrivet den: 2009-10-16 klockan: 11:22:55 Random Kommentarer (0)
Min uppdatering går upp och ner som en bergodalbana. och just nu är vi visst i den brantasta backen i Balder
Har inte så mycket tid över till att blogga, och som en ond cirkel så är det just för att jag gör massa saker
så hade jag fått för mig att blogga ordentligt, så hade det blivit lite roligare än annars.

Igår fixade jag (äntligen) kort till mitt körkort
så snart kan jag ta ur det stora A4 pappret ifrån min plånbok, och stoppa ner ett fint rosa plastkort istället
Me Like

Idag är det fredag, och jag tror allt att jag ska på Finspångsfest
får se hur det slutar för jag måste vara riktigt jävla fit for fight tills i morgon
Då jävlar är det dags för IF Fest i Tjällmo
Ska blir finfint att träffa alla igen, eller aa, nästan alla, vissta kan man ju strunta totalt i faktiskt..

Nu ska jag dra mig upp ur sängen
ska till stan, fast Niclas hade visst ingen bensin sa Maria nu
får se hur det reder ut sig!
Min bil är inne på verkstad och blir vinterfin med nya däck, fälgar och ett nytt rostfritt avgassystem!
Så nu ska nog min älskade bil bli glad




Föresten, jag tror jag börjar bli kär
men det är min hemlighet

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0