26/10-09

skrivet den: 2009-10-26 klockan: 23:49:01 Random Kommentarer (0)
Känns som att jag inte har så där jätte mycket att skriva...
händer inte sådär jätte mycket så kan vara därför


umgås med Maria väldigt mycket, snart är hennes lägenhet färdig
kommer bli finfint :)

På onsdag åker vi upp till Stockholm, secret mission!
Torsdag är jag ledig
och fredag likaså, blir alltså långhelg = HELT underbart!
och på fredag har föresten Maria inflyttningsfest
Det blir nog bra, även fast jag enbart är pepp på att ligga och sova i ett par veckor just nu
kan inte förstå att man kan vara så himla trött som jag är
känns bara som att allt går i nån slags dvala...

Muntrade upp mig själv igår genom att slänga iväg en beställning från Gina Tricot
den är nog här i morgon, hoppas jag....


Nu ska jag släcka ner datorn och fortsätta att titta på entourage
ett avsnitt till iallafall, sen ska jag försöka sova
Varför är det så svårt att somna när man är äckligt trött!?
Just nu får jag bara massa konstiga tankar som aldrig tycks vilja försvinna
Hatar när man kommer på försent vad man skulle ha gjort..



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0