6/10-09

skrivet den: 2009-10-07 klockan: 01:10:57 Random Kommentarer (1)
Tack för världens bästa början på min födelsedag!

Nyss hemkommen från Niklas
nya hängstället tror jag
vi har kört kronan, sett på film och skrattat sönder
min högerhand ser ut som skit just nu
men jag gillart :D kronan är roligt
även fast jag suger på att straffa :)

Sen hade vi en incident med duschdrapperiet
jag tror vi skrattade till tårar alla fyra

I morgon blir det communicare
sen tror jag det blir fika hos mig
sen vet jag inte vart kvällen leder, men har mina aningar


Min hand efter kronan


Stefan innan draperi incidenten
precis innan om jag ska vara fräsig :D

Kommentarer
Postat av: Maria

Hahahahahahahahaha jag tror jag dör!! :')

2011-10-10 @ 21:30:14
URL: http://mariakostekivi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0