7/10-09 - Happy birthday to me

skrivet den: 2009-10-07 klockan: 20:07:31 Random Kommentarer (2)
Idag är det min födelsedag
hurra hurra hurra
Har fått en Babyliss Icurl, pengar,
en söt blomma från Niclas och Stefan
hudprodukter och söta vantar.

Har även haft besök av Ullis, Ida, Niclas, Stefan och Maria
trevligt värre
:)
(ett grattis från dig skulle dock göra min dag ännu bättre)
provade min Icurl nyss, är inte så jävla hitech så såg inte klokt ut
men tur att jag kunde platta ut det igen :)

Tänkte även passa på att säga:
Grattis Robin till körkortet!



Kommentarer
Postat av: Johanna md familj

GRATTIS! Stina hälsar speciellt grattis!

2009-10-07 @ 22:11:42
Postat av: Elin

Grattis ! :D ha en trevlig helg !:)

2009-10-09 @ 21:35:47
URL: http://elinmaria0.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0