För jag har tagit körkort, fyfan vad jag är bra!

skrivet den: 2009-09-10 klockan: 22:58:50 Random Kommentarer (2)

Jaha. jag är nästan frisk nu
bara halsen, rösten och hostan som jävlas med mig nu
mest halsen och rösten, och hostan. haha


I morse hade jag uppkörning
klarade den
så nu har jag körkort
jag jublar inte, för jag får ändå inte köra än
för Vägverket hade fel på sina datorer
så jag kunde inte bli registrerad
får förhoppningsvis pappret i morgon
annars får jag inte köra på hela helgen
och det är ju knappast så man vill ge sig ut och övningsköra
NO NO!

Nu tänkte jag se på film
eller sova
hoppas pappret och min mobil kommer i morgon
vore en underbar början på fredagen
för jag vet inte hur den blir fortsättningsvis, eller hur den slutar
BAJS!


Kommentarer
Postat av: Maria

Grattis! :D

2009-09-12 @ 01:15:04
URL: http://mariakostekivi.blogg.se/
Postat av: Fani

grattis raring :D

2009-09-16 @ 00:29:51
URL: http://glikia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0