Helg efter Helg, samma sak och jag älskar't

skrivet den: 2009-09-27 klockan: 17:54:20 Random Kommentarer (0)
Min helg har sett ut som de flesta andra helgerna
jag har varit i Tjällmo..

I fredags var vi vakna till halv fem, även fast jag var trött vid tolvtiden
Jag ställde upp som frivilligt skjutoffer när Jonny inte "orkade" spela mera kronan
men Björn var inte bästa kronanspelaren, så av säkert tio försök
så fick han bara in tre träffar, som till och med ser mesiga ut
as you can see on the picture
eller ne, det kan ni ju knappt


(klickbar)

Igår sov jag nog när klockan var tolv
innan det hade vi varit en heldag på ikano, ätit på chili
varit i Borensberg och hemma hos Ullis och duschat
varit i Borensberg igen och en sväng till Jonny
Inte så himla händelserik kväll
Ullis agerade iallafall chaufför i sin håriga discokula



I morse vaknade jag av att Ida messade och frågade om jag sov
Gick upp, efter ett bra tag men endå
så skulle vi på fotboll, men det var tametusan inställt
så vi åkte till Borensberg (igen) och handlade
sen åt jag och Ida i kiosken och åkte hem
Så nu, hemma, har städat mitt rum, min garderob och mitt pentry
skulle tvätta bilen men hann inte innan pappa var där och petade det ren
Nu ska jag gå ner och kolla ifall det är nån slags mat på G
annars ska jag ut med Ida, vi ska gå
jippie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0