Åt helvete med Himlen

skrivet den: 2010-04-06 klockan: 18:24:55 Random Kommentarer (1)
Ett. Jag kan vara ett svin ibland
Två. Jag gör det aldrig för att såra nån
Tre. Du skulle vara stolt över mig nu
Fyra. Jag är däremot inte ett dugg stolt över dig
Fem. Jag hade inte saknat dig nu om du inte helt plötsligt försvunnit
Sex. Det bästa sättet att behålla mig är att krossa mitt hjärta, du har huggit mitt, stampat på det och sen kastat bort det

Grattis, men det får du nog ångra.
Hade du skött det snyggt från början hade allt sett annorlunda ut
och nej, jag har aldrig varit lös, inte ens litegrann.


Kommentarer
Postat av: Rebecka

Jah man borde fan skita ikillarna totalt , men de går inte :/

2010-04-06 @ 21:35:10
URL: http://ruttenskruv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0