Everybody knows where we're going

skrivet den: 2010-04-25 klockan: 14:17:24 Random Kommentarer (1)
Söndag.
Bara så ni vet, det är söndag
Dagen då man tydligen ska vara rastlös och glad över det
jag klättrar på väggarna och skrattar inte över det
Hitta på nåt? Naeva, det orkar jag inte

Idag vaknade jag klockan åtta för att jag återigen glömt att dra ner persiennerna innan jag knockade kudden
Somnade om på tre röda och kände inte för att vakna igen förens klockan va tio
Helt ok, satte igång Heroes, knaprade lite ångestgodis och slappade loss

Efter det har jag. Ätit frukost, druckit kaffe och skejtat
sista punkten va bäst. helt klart

Nu funderar jag på om jag ska slänga mig på soffan för ett till heroes avsnitt och avnjuta det med nybryggt kaffe

It's on, I'm happy again
Puss på dig om du förstör det igen



Min söta bräda i min egna smala skejtkorridor
Big hug

Kommentarer
Postat av: Maria

Inget heroes här inte, för snart är jag där och dricker kaffe! :D

2010-04-25 @ 14:46:05
URL: http://mariakostekivi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0