so when negativity surrounds

skrivet den: 2010-04-10 klockan: 14:05:11 Random Kommentarer (0)
Här var det dött ja.
LHC åkte ur. depprimerande but life goes on
Haft planeringsmöte inkl. Alkohol och jag hamnade i nån skum anledning i koreografigruppen.
Dom kommer ångra sig.
Min mamma garvade ihjäl sig när jag råkade nämna det för henne.

Men det är då, nu är nu och ikväll är det dags för IF Fest igen
Har inte kommit på vad jag ska ha på mig, vet inte vart mamma gömt min dricka, Inte orkat gå upp ur sängen än
och hoppas på att Maria inte är så pass bakis att hon inte orkar locka till mitt hår och jag kommer säkert glömma
ta ut pengar. Men sånt löser sig.

Igår träffade jag Ida igen för första gången på sissodär hundra år (stor överdrift, jag vet)
Vi åkte hem till Maria en sväng för hon skulle ha fest, men insåg rätt fort att jag var alldeles för trött för folk
så vi åkte hem till mig och drack cola och kollade på Eva och Adam filmen istället
Jösses, den är pinsam, gullig och till och med lite sorglig för en crybaby som mig just nu.
Filmen tog slut, det gjorde vi också men vi klarade av att leva iaf. Känsla av att vi sov inombords för vi lyckades garva åt alls.. när klockan va halv två ansåg vi båda att vi borde säga upp oss så jag körde hem henne

En tjockis Matilda på förra IF Festen i höstas

Puss




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0