Tonight.

skrivet den: 2010-04-18 klockan: 15:58:27 Random Kommentarer (0)
Måste påpeka hur galet najs väder det var ute igår kväll
om man bortser från att det blåste så min mössa nästan lossade från huvudet och fick åka ner i väskan istället
Slängde mig på cykeln vid halv tiotiden och flög ner för backen hos mig och frös inte ens
allt va helt underbart tills jag kom på att mina bromsar är lite småsega så jag fick köra långsammare

Men fan, vädret va i allafall helt underbart, jag frös inte när jag cyklade hem vid tolv tiden heller
WOW säger jag bara. Visserligen drömde jag att det snöade as hell ute inatt, och tydligen kan det hända
då blir jag deppad, och det vill jag inte vara längre

Nu ska jag slänga mig ner i duschen och sen åka och tanka så jag kan ta mig till jobb i morgon.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0