Once in your mouth, forever on your hips

skrivet den: 2010-12-16 klockan: 21:16:02 Random Kommentarer (1)
Idag sa Jonna till mig
- det är lugnt Matilda, jag har inte heller något liv
Vet inte riktigt hur det ska tolkas faktiskt ;)
Men hey, känns på något deppigt sätt skönt att inte vara helt ensam.

Blaha, Blaha
Mamma och pappa är hemma ifrån Egypten
Eftersom min mamma saknat ihjäl sig efter mig så kom dom och hämtade mig efter jobbet
På flygplats finns taxfree = Godis
så nu har jag ett stort godisförråd hemma - sorgligt men sant
Once in your mouth, forever on your hips

Aja, ska ta tag i saker och ting nu


Kommentarer
Postat av: Anton

Tror att jag såg din mamma och pappa på MediaMarkt idag :)

2010-12-19 @ 00:28:00
URL: http://antons-spelblogg.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0