A Lion would never cheat on his wife.. but a Tiger wood

skrivet den: 2010-02-01 klockan: 21:42:07 Random Kommentarer (1)
Fan vad positivt det känns att blogga
"idag har jag sovit, druckit te och sett på TV"
Det är typ så mitt liv är ju..
Jag är i behov av ett jobb

I morgon har jag ställt upp som barnvakt åt TrollEmbla
Ska se hur trött jag blir efter det, sist jag var barnvakt somnade jag MKT tidigt
ska träna efter det föresten, ska bli jävligt skönt

På onsdag ska jag klippa mig och slinga håret
Kommer inte våren, så ska jag fan låtsas
så nu ska jag bleka håret och låtsas att det är sommar snart
tydligen ska vi ha sån här vinter februari ut
jag hoppar och skuttar INTE

Hoppas på att få ett samtal snart
Vore najs :)


Trollet

Kommentarer
Postat av: Fani

hahhah, älskar de där tiger skämtet. såg det på facebook och höll på att garva sönder mej xD klockrent fan

2010-02-03 @ 02:39:28
URL: http://glikia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0