Cause everything is cool as long as I'm getting thinner

skrivet den: 2010-02-04 klockan: 17:25:27 Random Kommentarer (1)
Så vare dags igen,
Torsdag och Styrkepass
Torsdag och jag får återigen skippa hockeyn
Torsdag och jag tappar hoppet om att någonsin ha tid att gå på hockey
galet vad upptagen man är av att vara arbetslös

Fredag i morgon
tänker (som så många gånger förut) be min pappa att såga till en plyfabit åt mig
Som jag ska måla svart och göra till en ny tavla istället för den skeva som jag har på väggen nu
Det bli liksom aldrig av
Helt jävla otroligt...

Känner mig galet mätt, dumt nu när jag ska träna
Men ska köra för allt vad jag förmår

Och när jag kommer hem ska jag än en gång tänka tanken att kolla på film
så galet segt det är att alltid tänka det.

Äh vafan, nu orkar jag inte knappa ner mer skit

En bild som inte framhäver min naturliga skönhet
men iaf min nya hårfärg :P



Kommentarer
Postat av: Maria

Vilken tavla ska du byta ut? :O

2010-02-04 @ 18:44:07
URL: http://mariakostekivi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0